Nie trzeba być fachowcem z dziedziny sprzedaży danego produktu i śledzić rynki codziennych, używek takich jak kawa i herbata, by wiedzieć, iż zarówno produkcja, jak i konsumpcja owych napojów rośnie z dekady na dekadę. W krajach azjatyckich, jak i w Rosji i oczywiście w Wielkiej Brytanii króluje herbata, natomiast „mała czarna” jest popularna w obu Amerykach, niektórych krajach arabskich (szczególnie w Algierii) oraz w całej niemalże Europie, z wyłączeniem Węgier i krajów dawnego Związku Radzieckiego. Co ciekawe, Polska plasuje się w europejskiej czołówce spożycia, herbat smakowych, jak i herbat czarnych. Pod względem spożycia herbaty jesteśmy czwartym krajem w Europie, natomiast jeśli chodzi o kawę trend rośnie, lecz nadal nie jesteśmy w stanie (tylko 2,3 kg na głowę według danych z 2013 roku) dogonić najwięcej pijących kawę Skandynawów.
Niemniej napoje gorące na bazie używek towarzyszą nam niemalże wszędzie, od czasu spędzonego w domu, poprzez pracę, na biwaku w lesie skończywszy. Stąd kubki termiczne, czy kubki termiczne z logo jawią się, jako znakomite uzupełnienie kampanii reklamowych lub po prostu zwyczajowy, niezobowiązujący, mały prezent biznesowy.
Zazwyczaj firmy, które dbają o swoje otoczenie biznesowe (lub nawet społeczne) sięgają do bardzo wielu, częstokroć odmiennych narzędzi marketingowych. Mamy tu w szczególności wycinek marketingu zwany reklamą, bo to jej służyć mogą kubki termiczne z grawerem. Optymalnie przygotowane pod względem graficznym, wykonane z dobrego jakościowo metalu, kubki termiczne z napisami mogą stanowić jeden z fundamentów kampanii reklamowej - szczególności mogą być rozdawane przez hostessy w trakcie targów branżowych, mogą stanowić swoisty „consumer gift”, dla klientów odwiedzających biuro lub firmowy punkt sprzedaży danej marki. I wreszcie kubki na zamówienie, mogą stanowić pewnego rodzaju nagrodę, która zgodnie z prawidłami psychologii marketingu, ma wywołać u klientów poczucie komfortu, „bycia nagrodzonym”.
Podręcznikowe prawidła psychologii sprzedaży nie od dziś głoszą, iż darmowe, nawet najmniejsze gadżety reklamowe (jak najzwyklejszy kubek termiczny) stanowią znakomite narzędzie na bardziej emocjonalne powiązanie klienta z marką bądź firmą. Prezenty, takie jak kubki termiczne, wykorzystują więc mechanizm psychologiczny zapamiętania zdarzenia, w którym zostaliśmy (bezinteresownie w naszym mniemaniu) nagrodzeni.
Ale marketing, to nie wyłącznie reklama. To także ciągłe, permanentne przypominanie potencjalnym klientom o istnieniu marki. Spójrzmy na cykliczne, powtarzalne kampanie reklamowe napojów gazowanych, przedsięwzięte przez największe koncerny spożywcze. Wydawałoby się, iż i tak wysoka sprzedaż jest na pewnym stałym poziomie, pojawią się więc pytanie: po co więc inwestować w drogie reklamy, skoro pewnego poziomu sprzedaży się nie przeskoczy? Otóż, powtarzalność pewnych mechanizmów, np. okresowe rozdawanie takich gadżetów, jak kubki reklamowe ma – krótko i nieco kolokwialnie rzecz ujmując – nie pozwolić na „wypadnięcie” wizerunku marki z powszechnej świadomości społecznej. Jeśli więc klient jest bombardowany z wielu stron logotypem marki i innymi znakami rozpoznawczymi (np. poprzez nadruki na kubkach) wzrasta rozpoznawalność marki, jak i zaufanie potencjalnych klientów do jej produktów.
Takie kubki termiczne z nadrukiem marki BusinessGifts, wysokiej jakości, dostaną Państwo w naszym sklepie. W ofercie posiadamy równie inne gadżety promocyjne. Zapraszamy, więc do zapoznania się z naszym reklamowym asortymentem nieco bliżej.
